Veelgestelde vragen

Kan ik op de reparatie wachten?
Uw toestel wordt binnen de aangeven tijd gerepareerd. Let op: dit geldt alléén als u een afspraak heeft gemaakt. U kunt dan op de reparatie wachten, bijvoorbeeld: Afspraak op woensdag 14:00 uur, reparatietijd 30 minuten, iPhone gerepareerd om 14:30.
Kan ik op de reparatie wachten?
Uw toestel wordt binnen de aangeven tijd gerepareerd. Let op: dit geldt alléén als u een afspraak heeft gemaakt. U kunt daarop wachten. Bijvoorbeeld: Afspraak op woensdag 14:00 uur, reparatietijd 30 minuten, iPhone gerepareerd om 14:30. Kan ik ook zonder afspraak langskomen? Nee, om onze doorlooptijd te kunnen garanderen werken we alleen volgens planning. U moet altijd een afspraak hebben, zonder afspraak wordt uw toestel niet aangenomen. Zit er garantie op de reparatie? Ja, er zit standaard 2 maanden garantie op uw reparatie. Wanneer bijvoorbeeld het frontglas is vervangen en dit blijkt niet goed te werken na 6 weken, dan wordt dit opgelost. Gebruiken jullie originele onderdelen? Wij gebruiken uitsluitend originele Apple onderdelen. Dit om de kwaliteit en duurzaamheid van de Apple apparaten te waarborgen. Wij importeren onze onderdelen rechtstreeks uit China. Hoe moet ik mijn iPhone opsturen? U kunt het beste uw iPhone of iPod verzekerd versturen via TNT. Mocht u de voorkeur hebben voor een andere distributeur kan dat natuurlijk ook, zorg er wel altijd voor dat u het verzekerd verstuurd zodat u eventuele schade of verlies tijdens vervoer altijd kunt verhalen. Hoe wordt mijn iPhone retour gestuurd? Wij versturen alle pakketten verzekerd retour, wij zijn ook verantwoordelijk voor verlies of diefstal in het retourproces, niet in het proces van u naar ons toe. Kan ik mijn zending volgen? Ja, als u uw pakket verzekerd verstuurt ontvangt u van een bewijs, daarop staan gegevens om uw zending te traceren. Ook wanneer wij uw toestel retour sturen, ontvangt u van ons gegevens om de zending te volgen.